sobota 30. srpna 2014

Liebster Award TAG

¨

Ahojky všem. Ano, už i já. Byla jsem TAGnutá od http://music-life-story.blogspot.cz/ a chtěla bych jí moc poděkovat za to že mě nominovala :) No tak jdeme na to :)

Úkoly:

  • Poděkuj bloggerce, co tě nominovala ()
  • Napiš 11 faktů o sobě
  • Odpověz na 11 otázek, co jsi dostala
  • Nominuj 11 bloggerů, kteří mají méně než 200 GFC čtenářů

11 faktů o mě:

  1. Jsem bruneta a žehlím si vlasy
  2. Miluju hudbu, je to můj živel
  3. Závodně tancuju a zpívám ve školnim zboru
  4. Miluju čokoládu a sladké celkově
  5. Jsem single :D
  6. Mám psa Nellu a morče Sylvu
  7. Chci bejt kosmetička
  8. Nesnáším když mi někdo sahá na moje věci aniž by se mě zeptal
  9. Od narození žiju na vesnici
  10. Moje nejoblíbenější barva je modrá
  11. Doma mám 4 kaktusy 

Otázky a odpovědi


1. Co tě vedlo k založení blogu?
Od doby co koukám na YTberky jsem si říkala že jednou určitě budu slavná bloggerka. A zatim mi to nejak nevychází. Ale už sem o tom přemejšlela dlouho. 

2. Už jsi někdy byl/a nominovaná na tento TAG?
Ne, dnes je to poprvé.

3. Na co nejvíce je tvůj blog zaměřen?
Beauty a fashion, potom trochu i cvičení. 

4. Čteš rád/a?
Ne že bych nečetla ráda ale ta knížka mě musí fakt zaujmout aby mě to bavilo.

5. Jaký televizní seriál máš nejradši?
Na žádnej seriál nekoukám. Jen občas koukám na pořad Kdo přežije.

6. Do jakého jdeš ročníku?
Jdu do 8.

7. Jaké byly tvé prázdniny?
Celkem obyčejný, ale docela fajn.


8. Co rád/a děláš ve volném čase?
Sportuju, tancuju, atd..

9. Máš nějaké domácí mazlíčky? Jaké?
Morče Sylvu a Jorkšíra Nellu

10. Jakou máš nejradši muziku?
Takovou tu normální moderní hudbu. Spíš zahraniční interpreti

11. S kým svůj volný čas nejraději trávíš?
S rodinou a kamarády

Nominace:

Otázky pro nominované:

  1. Jak dlouho máš blog?
  2. Chtěla bys do budoucna točit na YouTube?
  3. Tvoje oblíbená bloggerka?
  4. Oblíbený/á YouTuber/ka?
  5. Koho ze slavných bys chtěla potkat?
  6. Máš instagram?
  7. Máš sourozence?
  8. Tvoje oblíbená barva?
  9. Kolik bys chtěla dosáhnout pravidelných čtenářů?
  10. Měla si někdy něco zlomeného?
  11. Jak dlouho ti trvalo než si připravila tedle TAG?

Tak to je pro tendle TAG všechno. Zatím AHOJ !!




Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML